6 augusti 2010

Laxpaket och söta pajer

Så var det fredag då, tänkte på idag att det faktiskt är den första regelrätta helgen jag har på 15 månader. Det är ju trots allt så att när man är ledig så behöver man ju inte uppskatta helgerna på samma sätt eftersom man kan vara uppe och sova länge alla dagar i veckan...

Var mycket på jobbet idag, drog in massa akutfall framåt eftermiddagen. Jag tycker det är underligt att alla hundar lyckas bli påkörda samma dag när det knappt varit några trafikskador alls tidigare i veckan. Att försöka röja undan saker som bara blivit liggande under sommaren är som förgjort, så fort man försöker sätta sig och få nåt gjort så ringer telefonen eller så kommer det nåt akutfall.

Efter middagen (som bestod av laxpaket gjorda i ugn) var jag och Edwin in till stan en sväng. Jag köpte ett nagellack och en ny pocketbok (första delen i True Blood-serien). Var även in på Sweetie Pie och fick hämta bilden på Edwin som hängt uppe där i drygt en månad nu. Den ska senare lämnas in för inramning så att vi kan hänga upp den här hemma. Är dock ganska dyrt att rama in den, 400 kr tror jag det skulle kosta... Men vad gör man inte för att få upp sötnosen på väggen? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar